اخبار آبی

اخبار آبی




 

 


اخبار آبی


تاریخ : سه شنبه ،
26 مهر 1390

بازيکن عراقي تيم فوتبال استقلال به زودي بايد در کميته انضباطي باشگاه حضور پيدا کند.


جاسم کرار هنوز بابت رفتارش بعد از بازی استقلال و ملوان انزلی که بدون اجازه کادرفنی به تنهایی به تهران بازگشت به باشگاه توضیحی نداده است. منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال به کمیته انضباطی باشگاه نامه زده و خواستار تشکیل جلسه برای این بازیکن شده است.
کرار بعد از آن بازی به دلیل گرفتاری شخصی از باشگاه مرخصی گرفت و به عراق رفت. کمیته انضباطی کرار به زودی برگزار می شود.

* قرار بود برای حنیف عمران زاده مدافع آبی پوشان به دلیل مصاحبه علیه حسین فرزامی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال کمیته انضباطی تشکیل شود اما مسئولان تیم با این بازیکن صحبت کرده اند و از او خواسته اند دیگر مصاحبه نکند و بدین ترتیب فقط در شرایطی برای عمران زاده کمیته انضباطی تشکیل می شود که مسئولان این تیم تشخیص دهند.

* 2 میلیارد تومان از حساب فدراسیون فوتبال به حساب باشگاه استقلال ریخته شده اما هنوز این پول به دست بازیکنان نرسیده است. به احتمال زیاد این پول امروز یا نهایتا فردا به حساب بازیکنان ریخته می شود.

* قرار است به زودی یک مدافع آلمانی در تمرینات استقلال شرکت کند. این بازیکن به پیشنهاد هنکه مربی آلمانی آبی پوشان در تمرینات شرکت می کند.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل